close

 

01

 

02

 

03

 

43墾丁春吶就由魔力紅樂團這首This Love揭開春天吶喊的第一聲~~~

 

 

 

I was so high I did not recognize我昏了頭沒有發覺

The fire burning in her eyes
她眼中的怒火

The chaos that controlled my mind
我腦海一片混亂

Whispered goodbye and she got on a plane
悄聲說了再見她頭也不回的登上飛機

Never to return again
永遠離開了我

But always in my heart
而我卻無法忘記她

 

 

 

Maroon 5-This Love

 

http://www.youtube.com/watch?v=sWqidM2sS_s&feature=related

 

 

 

 

 

接下來泰勒絲這首Love Story讓這3天的墾丁春吶更加精彩萬分~~~

 

 

 

We were both young when I first saw you
當我第一次見到你的時候我們都還很年輕

I close my eyes and the flashback starts
我閉上雙眼我們的故事在我腦海裡一幕幕回放

I'm standing there on a balcony in summer air
炎炎夏日我站在陽台上

See the lights, see the party, the ball gowns
看著這些燈,派對和舞會禮服

See you make your way through the crowd
看你穿過擁擠的人群

And say hello, little did I know
跟我打招呼我不知道


That you were Romeo, you were throwing pebbles
你就是羅密歐你朝我扔小石子

And my daddy said stay away from Juliet
我爸爸說離朱麗葉遠點

And I was crying on the staircase, begging you please don't go
我在樓梯上哭了求你不要離開


And I said
我說

Romeo, take me somewhere we can be alone
羅密歐帶我去一個我們能單獨在一起的地方吧

I'll be waiting, all there's left to do is run
我會等待的現下能做的只有逃跑了

You'll be the prince and I'll be the princess
你會成為王子而我就是公主

It's a love story
這是個愛情故事

Baby, just say yes
寶貝你就答應我吧

 

 

 

Taylor Swift - Love Story

 

http://www.youtube.com/watch?v=LHxXaY7NR3w

 

 

 

 

 

陳桑、小君、pu張與及其他馬友、大夥也將騎馬朝聖這次盛況空前的墾丁春天音樂季~~~

 

期待拍攝到一些美美的照片與大家分享…………

 

 

 

 

 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    pu張 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()